nu kör vi en öppen diskussion

Årets stora happening närmar sig med stormsteg, och nej, jag snackar inte om det lätt ångstframkallande 10årsjubileét. Jag snackar naturligtvis om Eurovisionhelgen, en av årets helger när jag vet att jag får träffa några av mina favoritmänniskor och njuta av dålig musik, spel & dobbel och att bara vara. (Förövrigt, vad är dobbel egentligen?)

Luleå har tidigare varit platsen för det hela, men de senaste åren (eller bara förra året?) har Umeå varit värdstad..... men nu i år är ju världen uppochner, människor har flyttat hit och dit, och det finns inga självklarheter längre.

Så frågan som jag ställer nu är: Vilka vill vara värdfamilj i år? Förslag som kommit fram är:
Bjenny
Subbe (det låter ju inte bra alls)


Bjenny skulle vara praktiskt, men ni är väl valplediga då och kanske vill ha lugn och ro. Subbe skulle ju också kunna funka, det är ju inte alls svårt att ta sig till Sundsvall, men om Bjenny vill följa med är det kanske svårt pga av valpen...


Vad säger ni? Vill ni battla om äran eller är det redan uppgjort?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi tar gärna partyt ;) Vi ska torsdagen efteråt dra iväg mot nyköping och hämta valpen. Benny kommer aldrig gå med på att köra till sundsvall först och torsdagen efter till nyköping. :) Och ärligt kanske jag inte är så peppad på tanken heller, jag är ju inte fötjust i att åka bil.



Men det beror lite på vad andra kan tänka sig?



I övrig ångest kan jag meddela att jag skrivit på tioårsjubileet sidan. www.tioarsjubileum.blogg.se, ska de bli någe vettigt av den festen kan vi väl slå huvudena i hop? Annars blir det nog inget vettigt är jag rädd. :( buhu

2009-04-24 @ 10:21:26
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaha det är det du jävlas med :D Men då ska du skälla på officepaketet (wordprogrammet) och inte vistan! ;) Jag tror faktiskt inte det är så många datorer på skolan som tagit över vistaversionen. Den har som aldrig blivit så populär då den jävlas ständigt och kräver så stor kapacitet av datorn.



Det är nog bara envisa jävlar som jag som vägrar byta tillbaka till xp. Men jag försöker ju gå framåt istället för backa bakåt liksom. :P



I övrigt håller jag med om att word var jävligt jobbigt att lära sig nya versionen i början. Men eftersom jag gillar att hålla mig "up to date" så har jag nu kommit på det mesta finesserna men nya word nu. ;)

2009-04-24 @ 10:33:40
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0