Kill me now

jag brukade älska att packa, Skrev långa listor, uppdelade i necessär, kläder, hår, skor, böcker osv. Det var en del av min planeringskärlek.  Nu känns det som ett jäkla straff!! Jag orkar fan inte tänka vad jag kommer att behöva om två dagar, det är jobbigt att fundera, att stoppa ner grejer, rätt antal dessutom och jobbigt att bära sen.jobbigtjobbigt.

gnällo har talat. Lyckligtvis har jag iaf hittat den rätta klänningen till bröllopet (eller bröllopsklänningen som jag freudianskt kallat den flertal gånger.)



och by the way, hittade en fantastisk lite plåtburk på Emmaus idag. Ni borde verkligen ta en sväng förbi den affären om ni vill rota lite. Den har, i mitt tyckte, varit lite sunkig tidigare men det kändes som att de shape:at upp sig. Förmodligen mer fyndvänlig än Myrorna nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra inlägg på alla punkter. Ja, jag har samma problem med packning. Förr var det spännande, nu är det en mardröm. Jag brottas just nu med problemet att jag har samlat på mig alldeles för mycket saker under sommaren och jag undrar var jag ska lägga dem för att de ska få plats när jag åker hem... Kul liksom att köpa saker för att sen inse att man måste lämna kvar hälften.



Emmaus har jag totalt glömt bort. Var där när det var sunkigare som du säger men jag måste titta förbi där! Myrjävlarna är nästintill skit, rent ut sagt. Inget bra och svindyrt. Dåligt! Jag har hittat en del bra loppisar här i Dalarna dock, men under resten av året när man är hemma vill man ju ha nåt fint plejs att besöka!



Kul att du bloggar förresten =) Alltid lika kul att komma in och läsa!

2011-08-11 @ 13:16:41
URL: http://drakulla.blogg.se/
Postat av: jannice

Ja... eftersom jag ägnar mig åt kroppsarbete =) nuförtiden istället för plugg har jag visst återfått lite inspiration.



Prata inte om Myrorna, jag blir sur varje gång jag går dit, på de för att det inte går att fynda och för att de skriver en på näsan om vad som anses vara trendigt och rätt och på mig själv för att jag har gått dit. Ovärt.



När du är tillbaka i stan kommer jag gärna o kollar in dina fynd. =)

2011-08-12 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0