så kallade vardagslyx

Jag börjar onekligen känna suget efter tulpaner. Det är verkligen irriterande att jag är en så lättlurad konsument, men det räcker med att jag ser annonserna på busskuren och bilduppslag i några tidningar, och jag längtar efter att se tulpaner på köksbordet (och naturligtvis ska det vara en strålande vårvinter dag utanför fönstret.) Men jag tänker hålla på mig, jag ska vänta till en perfekt fredag, då jag har det så välstädat och fint som en bukett med tulpaner förtjänar. De ska inte slösas bort på en vanlig torsdag, när jag inte ens har burit upp julpyntskartongerna än. =)


Kommentarer
Postat av: karin

Jag har tänkt precis samma sak om tulpaner :) Jag fick grava cravings när jag såg dem på affären häromdan. Men som du säger - tulpaner förtjänar tammefan att ha det fint! Och det är inte tillräckligt mycket med finhet här just nu ;)

2011-01-21 @ 16:10:48
URL: http://talesandstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0