Läser-ser-hör 23

favorit i repris. Sjukt länge sen jag skrev på den här vinjettten, mkt konstigt med tanke på att det ändå är mina största intressen!
 
Läser: Själlös och Chanslös av Gail Carriger. Har sträckläst dem och väntar nu otåligt på översättning av tredje boken. Erkänner på en gång att det är bagatelllitteratur men de är roliga att läsa..
 
 
Ser: Min nya favoritserie är Nashville, måste kolla upp det här med country. Jaaaaa, jag vet den är ganska smörig, men ibland vill jag ha det så. =)
 
 
 
 
Hör: Gillar verkligen Solanges nya låt. Är det Neneh Cherry hon är inspirerad av? Peppar för att möte våren med Bruce och dansar till Discoteka Yugostyle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0