Hårhelvetet

har klipptid till veckan...


frågan är nu: vad fan ska jag göra?

som vanligt är jag lite allmänt less på mig själv, och vill ha  en sån där makeover. Men makeover betyder alltid att man måste gå ofta och regelbundet till frissan (det är så de tjänar pengar, och på att alltid använda nya stylingprodukter när de fixar till håret efteråt). 

Blir det uppklippt igen.... som jag haft från och till i tio års tid nu. Jag kommer att bli en sån där som inte ändrat sin stil sen hon var tonåring. Som trettioåringarna jag garvat åt som fortfarande har hockeyfrilla. Dagens fjortisar garvar åt mig, och tycker att jag är hopplöst omodern. Fan också, redan?! 

Kommentarer
Postat av: josse

Gör en Britney!

2009-02-26 @ 12:36:16
Postat av: Jenny

nää men huga. Du är ju helfräck brud. Fast det är klart, jag är ju i samma ålder. Fjortisarna garvar väl åt mig med...

2009-02-26 @ 13:54:15
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: jannice

Britneyfrillan funkar ju halvbra på brunetter kan jag tycka. Tror att jag har för stort huvud också... tyvärr. Jag är ju ingen Carina Berg

2009-02-26 @ 15:15:40
Postat av: karin

lugg funkar ju, du är fin i det. fast kanske blir för lite förändring? typ nån rolig variant på lugg? =) det brukar jag göra när jag känner mig tråkig... eller att du helt enkelt säger åt frissan att göra vad hon hon vill! (som är lagom galet snyggt alltså)

2009-02-26 @ 19:18:30
URL: http://drakulla.se
Postat av: Jannice

"som är lagom galet snyggt alltså"



I like... lagomt galet snygg. Precis som jag vill ha det =)

2009-02-27 @ 12:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0