Läser-ser-hör 8

Läser: Från Signe till Alberte-Kerstin Thorwall, om inte annat för att hon är så jäkla bra på att beskriva panikångest. Men jag kan inte låta bli att känna att jag redan har läst den här boken, Thorwall har skrivit samma bok hur många gånger som helst. Samma händelser, samma meningar återkommer hela tiden. Och då är denna nog inte bäst. Läs hellre När man skjuter arbetare.

Ser: Jag tjatar om Skins, men det är verkligen den bästa serien just nu. Den är sjukt surrealistisk, men just därför realistisk. För det är ju surrealistiskt att vara tonåring, ni vet precis vad jag menar. Det hoppas jag i alla fall, för det kan inte bara ha varit jag.

Hör: inte alls, dansar ibland.

Kommentarer
Postat av: karin

jag hörde nåt rykte om att din biv-blogg fortfarande betalas för... stämmer det?

2009-02-18 @ 16:17:20
URL: http://drakulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0