överexponering

Är på Ub, sitter och svarar på mejl. Då går en kille tvärs genom rummet, med en skjorta som är uppknäppt till naveln (typ), hans bröstkorg är gråvit som urtvättade underkläder. Illa.  Dessa jäkla killar med sina djupa v-ringade tröjor, jag vill inte se!!

Såhär ser jag saken: män ska antingen vara nakna eller påklädda. Det finns inget mellanting, möjligtvis att tröjan får glipa lite, men det ska vara jäkligt lite. Men v-ringningar, bar överkropp, tank-linnen, nät-linnen och "Stefan Holm-shorts," bespara mig.

Ibland är det halvnakna värre än vanligt, t.ex. på konserter eller inne på mataffärer. Jag ryser, och det är inte trevligt rys.

Poängen är väl att jag själv vill välja när jag ser en naken man, jag är inte emot dem rent principiellt, snarare tvärtom, jag tycker att män är fantastiska.  =)

Men det är verkligen inte alltid ok.

Kommentarer
Postat av: karin

haha, "Stefan Holm-shorts"... jag håller med. just v-ringade tröjor är extra provocerande. speciellt om det hänger ett litet halsband där som gullar med brösthåret... kolla in min skolblogg sen vettja! (när den kommer upp) :)

2009-02-03 @ 09:09:16
URL: http://drakulla.se
Postat av: christin

Har du någon gång tänkt att det kan vara mycket varmt att gå omkring i päls??

2009-02-03 @ 09:32:50
Postat av: Viola

Det är ju rätt fascinerande att sitta och spana på folk och se vad de har på sig och hur de rör sig. Jag har en liten grej jag brukar sysselsätta mig med ibland, jag försöker föreställa mig att jag trycker min nakna överkropp mot de nakna överkroppar som jag antar de som passerar mig har...Och så känner jag efter om det skulle kännas bra eller dåligt att känna deras hud mot min. Oftast känns det extremt dåligt, lite som en mardröm eller ett besök i finkan...Alltså inget du bör ta efter :) .

2009-02-05 @ 21:07:44
URL: http://soffluddetsbefriare.se
Postat av: Jenny

Nja, det här med hur killarna ska ha sina överdelar beror nog "tamejtusan" på vem killen är. Jag kan gilla v-ringning - den får dom inte vara djupare än min egen urringning! Big no no.



Hihihi, när du säger kinesiskt kom jag på en servis som jag totalt glömt bort att jag äger!! wihoo.. den ska jag fota...

2009-02-06 @ 20:51:42
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0