rean 2009

Bokrean började redan igår natt, dagen innan den 25:e. Hur tyckte de att det var en bra idé? Hur många har pengar, eller prioriterar bokinköp den fattigaste dagen på månaden?!

Nåja... jag har tagit det ovanligt lugnt med rean i år, annars brukar jag längta till den och noga kryssa för i katalogerna vad jag vill ha. Men i år höll jag nästan på att glömma bort hela grejen. Det är inte riktigt lika roligt att införskaffa böcker när de inte får plats i bokhyllan och inte alls i lägenheten. Sen att jag är i en lässvacka är ju också bidragande....

Några planer för i år:
Joe Hill- Heartshaped box.... för Karins lovsång
En riktigt bra vegokokbok
En världsatlas.... för att det är roligt

Vad suktar ni efter?


Kommentarer
Postat av: Jenny

nä men eller hur? Fan jag är utfattig, därför jag inte ringde dig något igår.



Jag har beställt lite böcker från adlibris faktiskt. Jag har satsat på facklitteratur det här året eftersom andra böcker lånar jag ju på bibblan jämt iaf. Någon foto bok och något mer...



Vad pysslar du med förresten? Jag ringer dig nu iaf. Skolar du nu?



Världsatlas var inte så dum ide faktiskt btw...

2009-02-24 @ 16:31:22
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo.... jag är också telefonpank.



jag hör av mig typ imorgon när livet återvänder... dvs CSN

2009-02-24 @ 18:56:47
Postat av: karin

det är sant. har det alltid varit dagen innan lön och man bara aldrig har tänkt på det för att man var sparsam förr i tiden? är nyfniken på vad du tycker om Joe Hill... du får säga sen =)

2009-02-25 @ 23:26:23
URL: http://drakulla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0