spektaklet, del 1

ja.... vad ska jag säga om helgen meloditävling.... inte så mycket att hurra för kanske.

Och på tal om mitt inlägg om exponerade män.... det finns nog ingen man som kommer undan med vita byxor, i spandex. Nej, inte Ola Salo heller, och verkligen inte den stackars pudelrockande trummisen. Hur obekväm såg han ut på en skala?! Han hade nog inte tänkt att han skulle stå i rikstäckande tv och visa upp sig.  Osså när Amy D står brevid och ska se ut som att hon fortfarande är 12, det är en konstig värld vi lever i.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gissa om jag och Ubbe fnissade åt hans...ja du vet

2009-02-16 @ 19:10:58
Postat av: Jenny

haha jaa, jag såg en closeup på grejen i tidningen tror jag. gräääsligt.



Sen tänkte jag på Amy med, hon måste ju fan va kortare än jag?! När hon stod brevid meade eller vfn hon heter så va hon ju pytte. Iof kanske den andra donnan är lång. Men ändå.

2009-02-17 @ 19:33:01
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jag tror iof att Mede är ganska lång. Men Amy ser ju ut som att hon blivit utsatt för något växthämmande..... hon är faktiskt 17år! Jag kan inte minnas att nån såg ut så i den åldern... haha eller jo, jag kommer på en person..... ni vet nog vem jag menar =)

2009-02-18 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0