to do

Första Reaktor för säsongen.... vi är tillbaka på torsdagar, tror att alla är nöjda och glada över det, fast jag vet inte riktigt för jag har inte hört ett ljud från våran tonåring. Inga pengar på mobilen kanske.... vem vet.

På tal om pengar och telefoner funderar jag starkt på att skippa hemtelefonen nu.... som alla andra. Fan va Tele2 har tjänat pengar på mig de senaste åren.



Update: Både fredrik och Linnea är krassliga, medans jag för ovanlighetens skull är  frisk..... så det blir iaf inget vanligt Reaktor


Kommentarer
Postat av: karin

menåh... kom just på att jag jobbar ju typ när det är reaktor =/ kasst

2009-01-15 @ 19:45:11
URL: http://drakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0