Mer sex?!

Jenny uppmärksammade mig på att Neil Struass skrivit ännu en självbiografi åt/med en kändis. Nämligen Marilyn Manson, den lilla muppen. Jag är faktiskt lite skeptisk, jag har nämligen fått för mig att Marilyn inte har någon humor, och ingen humor rimmar illa med Niel Strauss. Men jag kan förstås ha uppfattat Marilyn helt fel.... Därför kunde jag naturligtvis inte motstå när den fanns som pocket på mitt lokala Konsum. Så nu ska vi se om Marilyn slår Jenna och Mütley Crue i dekadens. Jag tror han förlorar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

håhåhåhå spännande. Jag har inte börjat läsa den ännu.

2009-07-07 @ 18:06:29
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag ser framför mig en bok som kommer att handla om bara konstigt sex, äckligt marilyn manson sex med en massa porrisar och kändisar och hur han gör hål i sitt skinn och dricker spya.



Var det inte i Porrstjärneboken som han grät som ett barn när hon sexade med honom??



Sen tror jag han blev slagen som barn av sin far och hans klasskompisar spolade huvudet honoms i en toalett.



Nå.. få se hur rätt jag har. ;)

2009-07-07 @ 18:09:36
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jannice

du och jag får köra en egen bokcirkel med enbart Neil Strauss-böcker, hade du läst The game

2009-07-08 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0