det ska ju va fynd juh!

Jag blir så jäkla bitter på tradera, då tänker man sig att man ska hitta något liten godbit där som inte kostar mycket mer än en hundralapp. Men sen inser man att man inte har en unik smak, på något sätt, och att allt blir svindyrt i slutändan. Och så drar man sig ur auktionen och får aldrig det man vill ha.


dumma människor som inte förstår att secon-hand är en sport, och att halva grejen är att man efteråt ska ha en hel kasse med grejer som kostade typ inte ens hundra spänn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja shit, berätta jag att jag tagit mig på myrorna nu äntligen och sen blev skitsur för att allt var asdyrt där. :( fy fan.

Hitta en jättefint babuschka för typ 350kr!!! En begagnad babugrej!?

2009-03-25 @ 16:24:44
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0