Läs för guds skull

En hjärtformad ask

Lätt den bästa romanen jag läst i år..... sträckläste den igår efter vasaloppet, blev klar lagom till Gossip girl. När Andersson ringde mitt i boken höll jag på att inte svara, dels för att jag inte riktigt ville pausa men också för att jag nästan inte vågade. Tänk om det var den läskige mannen med svarta streck för ögonen. De döda drar med sig de levande.

Joe Hill skriver som Ajvide Lindqvist och Andreas Roman skulle vilja.... de som är bra på att skriva uppbyggande skräck men som inte riktigt tar det hela vägen hem.

det finns visst en novellsamling också, men jag måste smälta den här först.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ooooohhh!! :D jag har den boken, men jag blev lite orolig för att den skulle vara dålig, som många skräckisar faktiskt är. Men nu törs jag ju läsa den!! :D

2009-03-02 @ 14:10:00
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: karin

det är bra att jag har fått med mig nån fler i min hjärtformade fan club! ;)

2009-03-02 @ 23:20:34
URL: http://drakulla.se
Postat av: Jannice

Jenny: Ja, du MÅSTE läsa den, jag är nästan säker på att du kommer gilla den. Men läs den inte när Benny är ute och jobbar, för den är läskig!

2009-03-04 @ 08:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0