glamour eller dekadens?

På lördag har jag blivit bjuden till en 25-årsfest som går i temat Glamour & dekadens, och som de flesta andra tjejer är jag lite småtråkig och tänkte förstås vara safe och satsa på att vara så snygg som möjligt. Planen var röda läppar, pärlor och en grym frisyr. Men den här förkylningen sätter käppar i hjulet.... snor & snörvel passar inte ihop med glamour, så jag gör en helomvändning. Det blir dekadens istället. Det känns som ett tema som är mycket mer tillåtande, lite bekämare rent av.


Vet bara inte var jag ska hämta min inspiration nu...

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Har för lite och för dålig inspiration för att ge något smart råd men du lyckas säkert på egen hand! Länge sen sist vi sågs känns det som... Ska vara två kommande helger i Vma men sen blir det nog en tripp till stan. Vore kul att ses! kram

2009-11-05 @ 15:52:46
Postat av: Jannice

Ja.... det är ju en helt evighet sen sist!! Jag ska skynda att boka mig en plats i din helg =) Jag är ju på det mesta.... fika, mat, alkohol, film.... you name it!

2009-11-09 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0