nytt läsprojekt

Jag har aldrig läst någon av muminböckerna, shame on me, men nu har jag tagit mig i kragen. Jag har nu lånat hem de två första böckerna i serien, men är det så man ska läsa dem? Är det efter utgivningsår man ska läsa dem eller finns det någon annan "hemlig" ordning?


Jag tycker att det perfekt att ha ett gäng böcker av det formatet liggandens hemma, bra att ha när man behöver en paus från pluggandet eller tv-tittandet. Mycket bra också för de kvällar man bara inte kan somna.....

Fler exempel på böcker som är bra att ha liggandes: självbiografier av kändisar, isfolketserien, seriealbum osv.



Kommentarer
Postat av: Sanna Ulfsparre

Läs dem i utgivningsordning. De är lite som Harry Potter och ändrar karaktär en smula då de mognar :-) Ha det mysigt!

2009-12-18 @ 22:23:12
URL: http://www.folkbladet.nu/laserskan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0