Så rart

Jag är så glad över att det börjar komma en massa feel-good bloggar, istället för bara en massa arga skitsnackarbloggar. I den här bloggen skickar man in bilder på sina föräldrar från när de var unga och glamourösa =)


Om jag hade haft en scanner och tillgång på gamla foton hade jag skickat in ett foto på mamma där hon såg ut som en perfekt poptjej på 60-talet, och jag hade nog skickat in ett foto på pappa där han fortfarande har mycket och mörkbrunt hår. 





By the way... jag överlevde glamourfesten, och ja, det blev den enkla utvägen: den svarta klänningen.

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag ska i n t e skvallra för pappsingen....

2009-11-13 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0