bra kvinna reder sig själv

Jag började min helg med att vara En Riktig Kvinna: i fredags bakade jag två kaksorter, för att användas i byteshandel.

Kakorna gav mig en stor tjocktv. Jag tror att vi båda var nöjda med utkomsten. Jag är dessutom extra nöjd med att vi inte hade någons slags manshjälp med bärandet. Visst, jag fick hjälp av två flator, men ingen av dem är särskilt butch. =) Tv-ägarinnan tyckte att hennes pojkvän skulle ha varit med och hjälpt till, men vad jag sett av honom är han en klen popkille, och skulle knappast varit till nån hjälp i bärandet.


Nu har jag alltså till allas glädje en hel tv. Den trasiga står i ett hörn i väntan på bortförsel. Så om nån vill ha en liten tv utan fungerande fjärrkontroll är det bara att komma och hämta!

Kommentarer
Postat av: karin

HAHAHAHAHAHAHA!!! Jag ska säga åt honom att läsa det här :P

2010-04-18 @ 14:07:59
URL: http://drakulla.blogg.se/
Postat av: karin

Fast jag måste säga att jag har faktiskt ont i ryggen idag, har typ sträckt mig :S Så han hade gärna fått bära åt mig eftersom han faktiskt är starkare och bättre tränad...



Kakorna har gjort succé här hemma iaf, ser fram emot nästa byte! ;)

2010-04-18 @ 14:41:06
URL: http://drakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0