Prioriteringar

Åh, jag upptäckte i helgen att Johan Ajvide Lindqvists senaste roman kommit ut nu. Men första reaktion var KÖPA LÄSA! Sen kom den bittra verkligheten, har inte råd att köpa nya inbundna böcker och har inte riktigt tid att läsa något som senare måste analyseras. Inte när det brinner i knutarna och man inte vill vara en eftersläpande student i hela sitt liv. För det vill man ju inte.


Men om du känner dig sugen på en svensk roman som tydligen ska handla om en läskig flicka och ondska (ja, du hör ju hur underbart det låter) så tycker jag att du ska slänga dig in i en bokhandel och göra en investering. Den heter Lilla stjärna.

Sen kan jag ju också påminna om att det är ca 2 månader tills jag fyller år. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0