åh fint!

Jag kan bli helt upprymd av glas och porslin, jag får en varm känsla i magen och vill gärna ta på det. Nu har jag läst på diverse bloggar att Lovisa Burfitt har designat för Rörstrand, jag har alltid gillat hennes illustrationer så det lät helt fantastiskt! Och det är det också..





Jag känner mig mest peppad på muggen och espressokoppen, koppen kan funka utmärkt för små desserter typ pannacotta el nåt annat sliskigt, mäktigt som passar bäst i små portioner. Burfitts illustrationer är så fina och de gör sig bra på porslin, enkelt men absolut inte tråkigt. Illustrationer känns också väldigt "nu," det skulle vara kul att ha i samlingarna för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag hoppas att du snart har ett "riktigt" jobb och lön så kan du köpa dessa vackra saker. Tänk att vareviga helg njuta av att använda dom och riktigt känna att NU är det helg....

2011-05-26 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0