Radionostalgi

I ett annat liv, inte för så länge sen var jag radiostjärna:


Innan första sändningen av Kaffe på fat. Jag kan avslöja att jag var sjukt nervös och att det inte bara var fruktsoda i den där flaskan..



Vår sjukt snygga poster, designad av Helena Andersson. Foto och bakning(?) av Josefin Öberg.




Med Kaffe på fat började även min dj-karriär, här på NH. Radiobossarna hjälpte oss med tekniken, det vav första gången vi stod bakom ett dj-bås och inte framför som annars var en mer vanlig syn.



Jag och Maja delade med oss av vår fantastiska musiksmak! Observera min Dorotea/pistvakt-tröja som var hetaste modet då.



I sändning!



Tack Josefin för att du envisades med att driva ett random fyllesnack till verklighet. Det ledde till min första riktiga hobby och många nya erfarenheter. Allt från att bli intervjuad av VK, radiofester i källare, möten med radiogubbar, dygnetrunt-sändningar, till att träffa nya bekantskaper som Daniel, trollet, Martina m.fl.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oh vad jag älskar att få cred:D Vilken nostalgi! Har vi verkligen hållit på med radio!!? Då du redan erkänt att det var kvarglömda drycker i läsken får jag väl erkänna att småkakorna var köpta på Finas konditori och att Oxen stod bakom kameran. Men snygg affisch blev det!:) + tack för att ni hängde på.

2011-11-19 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0