hur jag funkar

Det här med många järn i elden: inte min grej.


Minns när jag pluggade, sände radio, var ordförande, var med i bivus, jobbade på Ub, jobbade på Semantix och klubbade och kollade spelningar mest varje helg. Klart att det inte gick så bra, klart att mycket blev lidande. Klart att skolan inte funkade eller min kropp o själ. Jag är inte gjord för sånt. Jag vill ju egentligen inte göra mer än en stor grej per dag. Jag blir trött och måste dra mig undan. Och jag får dåligt samvete för att jag är så osocial och inte gör saker jag sa att jag skulle. Till slut gjorde jag ingenting, och det blev också fel. Tror jag är nånstans mittemellan nu, hoppas jag kan hålla det så.


Varför arbetar man emot sin personlighet?

Kommentarer
Postat av: Draken

Det där är så jävla typiskt: att ha en massa saker att göra och så blir man så uppstressad av allt att det slutar med att man gör ingenting. Om du hittar en bra lösning på det problemet, let me know.



Kul att du bloggar förresten! Även fast det kanske inte är så "kul" jämt. Men det är bra att skriva av sig lite, det tror jag.

2012-01-08 @ 16:49:24
URL: http://drakulla.blogg.se/
Postat av: Jannice

jadu... den som lever får se. Och tyvärr har jag nog ingen lösning att dela med mig av. Det bara blev mindre helt plötsligt.



Jag kommer nog att vara periodare med bloggandet. Men som du säger, det är bra att skriva av sig. Ibland skriver jag saker jag inte visste att jag tyckte/kände. Det faller på plats av sig själv. Och jag försöker vara lagomt personlig. Liksom visa min mänsklighet utan att ge bort för mycket av mig själv. Jag antar att det kan vara bra att försöka förklara vem man hur och varför man gör vissa saker.

2012-01-08 @ 22:31:04
URL: http://mainstreamalternativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0