packtråk

Jag befinner mig i något slags limbo, ja alla som någon gång flyttat vet ju vad jag pratar om. Jag packar grejer eftersom och staplar kartonger där de får plats och förhoppningsvis inte rasar. Jag försöker bestämma vilka saker jag kommer att behöva den närmaste veckan, och vilka saker jag kommer att behöva inom en snar framtid, och vilka saker jag borde slänga åt hell. Man kommer till en gräns när man bara vill slänga allt, så går en stund och man packar trött ner skiten och tänker att det där tar jag sen..... eller aldrig!
 
 
 
Det skulle vara fint att tänka att nästa gång jag flyttar är den sista, men så är det nog inte. Vem vet var jag bor om ett år. Förra september bodde jag på Nydalahöjd
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0