planerna

Eftersom man aldrig riktigt lär sig....
 
har jag börjar planera vilka böcker jag ska läsa under julhelgen. Jag läst första delen i Hungerspelen för fleeera år sedan och nu är det väl läge att beta av de två andra delarna i. Sen släpptes några författarnamn till vårens Littfest, Oksanen har jag läst o gillat sen tidigare men Nawal El Saadawi var ett nytt namn för mig, när jag googlade henne kände jag dock igen hennes senaste bok och jag har sett den i bibblan och tyckt att den var väldigt fin (en giltig anledning att gilla en bok...). Hur som helst, jag kommer att besöka Littfest i år och det skulle ju vara så roligt att ha läst författarna (för en gångs skull!), så henne har jag också lånat hem. Sen har jag bestämt med mig själv att jag måste börja läsa av de böcker jag har själv sedan tidigare. De olästa böckerna står på en egen hylla och skapar negativ stämning... Men där har jag inte riktigt bestämt vad jag ska läsa.....
 
 
Hmmm... ja vi får väl se hur det går med saken. Jag har iaf läst ut Fallvatten efter lång gruvning (fast jag vet att jag alltid gillar honom?!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0